پاراسل جزیره کیش
نوشته شده توسط : چوبین

پاراسل جزیره کیش

همانطور که میدانید جزیره کیش سراسر از شادی و تفریح برای گردشگران میباشد. پارک های آبی -مراکز خرید – بازی های آبی – و تفریحات متفاوت دیگر… همه اینها به کنار یکی از تفریحات آبی که در جزیره کیش انجام میشود ، بازی یا ورزش پاراسل می باشد. این تفریح پر از هیجان به تمام زیبای سفرتان می افزاید. مسافران تور کیش نوروز 97 در نظر داشته باشید در سفر خود حتما برای انجام این تفریح مهیج اقدام کنید. حتی اگه میتوانید بخشی از خرید ها و یا دیگر هزینه‌هایتان را کم کرده و به جای آ ن پاراسل را تجربه کنید.

پاراسل چیست؟
نوعی چتر بازی بر روی دریا می‌باشد . یعنی چتری بزرگ بر قایقی وصل میشود و فرد بر چترنشسته و یک طرف دیگر چتر به قایقی وصل شده که باحرکت سریع قایق فرد مورد نظر اوج می گیرد. و با  سرعت حرکت میکند. در واقعه میتوان گفت یک چتر نجات که فردی به آن متصل می باشد توسط یک قایق به سمت جلو کشیده میشود.
وقتی بر روی آب جزیره کیش به صورت چتر باز رها هستید و زیبای جزیره کیش از بالا را می بینید لذتی وصف ناپذیر برای شما به ارمغان میآید.

پاراسل جزیره کیش

قیمت پاراسل کیش
در سفر به کیش بخشی از سفر مربوط به هزینه ها برای تفریحات می باشد. اگر قصد داشتید پاراسل کیش را انتخاب کنید لازم است اطلاعاتی از قیمت آن را داشته باشید تا با برنامه ریزی به تفریحات و خرید های دیگر خود برسید. قیمت بلیط پاراسل متفاوت می باشد این تفاوت بر اساس ارتفاعی که چتر از سطح دریا میگیرد متغییر می باشد. نهایت ارتفاع تا 500 متری از سطح دریا است. اما قیمت های : ارتفاع 150 متری از سطح دریا هفتاد هزار تومان – ارتفاع 300 متری از سطح دریا نود هزار تومان – ارتفاع 500 متری از سطح دریا صدو بیست هزار تومان می‌باشد.
چه کسانی میتوانند سوار چتر پاراسل شوند؟
این تفریح پر هیجان و لذت بخش برای همه سنین می‌تواند باشد اما ترجیحا افراد زیر ده سال بهتر است با یکی از والدین و یا فرد بزرگتری سوار شود. ظرفیت این چترها 1 تا 3 نفر می باشد . اما جالب است بدانید رنگ چتر ها متفاوت و بر اساس داستانهای خاص خود طراحی شده است. مثلا از طرح دزدان دریایی گرفته تا شخصیت های کارتونی که میتوانید یکی را انتخاب کرد و به گشت و گذار دریایی بپردازید.




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: